NO SEAS TÍMID@. ESTE BLOG SE ALIMENTA DE TUS COMENTARIOS.

¡PAJAREA CONMIGO!

Pájaro, com les maduixes més sabroses del Maresme.
Pájaro, como las fresas más sabrosas del Maresme.

mayo 22, 2013

Que no sóc romàntica, dius...

Deixa'm que t'expliqui i t'adonaràs que passa quan ets al meu costat...
Passa que no hi ha res més que tu. Et miro i em perdo. Són els teus llavis, aquests que a mi tan boja em tornen... Les teves mans, la teva pell. Deixa'm sortir d'aquest laberint.
Trobar-me, recolzar-me al teu pit per sentir el teu batec que s'accelera. Tranquil·la, sóc aquí. Abraçam, aixeca'm la samarreta, vull que sentis el meu cos.

3 comentarios:

Gerònima dijo...

"Deixa que t'expliqui i t'adonaràs què passa quan no ets al meu costat: Res."

Es trobaven a faltar els teus escrits nena!

Rafael Meyerhofer dijo...

Wow :)

Rafael Meyerhofer dijo...

Potser ens hauríem de trobar